ΟΞΕΙΑ ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!

ΟΞΕΙΑ   ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!
ALEX MARTINEZ -Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!--ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΚΡΑΦΙΤΥ ΠΟΥ [[ΑΝΤΕΞΕ]] ΜΟΝΟ 3 ΜΕΡΕΣ -ΕΙΣ/ΠΑΡΙΣΙΟΥς-ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΑΝΕ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

L/AVENTURE PICASSO...ή=[[Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ]]

 

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

https://www.museepicassoparis.fr/-Ο Πικασσό είναι ό καλύτερος ζωγράφος.



Εκθέσεις Πικάσσο στο Παρίσι Φλεβάρης 22..Η μόνη λύση είναι να λάβουμε και εμείς μέρος στη συνομωσία σιωπής που διέπραξαν όσοι επιβουλεύονται την ευκολία μετακινήσεων που έχουμε ως προς την παρακολούθηση της διεθνούς εκθεσιακής κινήσεως.




 Exposition Picasso l'étranger | Musée national de l'histoire de l'immigration


Σάββατο 7 Αυγούστου 2021

- Σάββατο 13 Μαρτίου 2021 GIOTTO,GRECO,TURNER,CEZANNE,PICASSO[THOSE ARE THE 5 ARTISTS WHO TRANSFORME COMPLETELY THE RULES]- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -YΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΤΕΤΟΙΟΙ ΗΣΑΝ Ο ΛΑΦΑΑΓΙΕΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ,η Λιάνη ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ,Ο ΧΙΜΛΕΡ ΓΙΑΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ,Ο ΜακΛίλαν Χάντερ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΑΛΤΟΝ ΤΡΑΜΠΟ ΚΑΙ Η ΦΕΡΝΑΝΤ ΟΛΙΒΙΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝΙΟΛΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ [ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ] ΔΗΜΟΣΙΕΥΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΤ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ [ΕΧΩΝΤΑΣ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΗΚΕ ΠΟΣΤ ΜΟΡΤΕΜ.].ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ ΤΟΥΣ....ΚΑΙ ΠΟΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ...ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΩΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΡΝΑΝΤ [Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΝΑΜΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ...ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΩΜΕΝΟΙ [[ΑΝΘΡΩΠΟ ΦΕΓΓΑΡΙΑ]] ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝΕ...ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΤΟΥ Δ.ΣΑΠΡΑΝΙΔΗ.- - - - - -_-_-_-_-_-_- - - - - - - - - - - - - - - - -NA ΠΛΕΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΛΟΓΩ ΚΟΒΙΝΤ[Π.Πιλότος]---------------------...........................................................................................................................................................ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΑ ΚΡΟΥΖΜΑΤΑ.ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ[ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ]-[ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ........................................................................................................................................................................................................ΠΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΕΣ ΣΚΟΤΟΥΡΕΣ-ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΜΙΑ ΧΑΡΑ[ΚΙΚΕΡΩΝΑΣ]-ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΕΙΧΕ ΣΚΟΤΟΥΡΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΓΙΟ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ.....[Ο ΙΔΙΟΣ ΑΛΑΖΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΠΟΚΤΟΥΣΕ - ΟΜΩΣΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΛΑΖΕ ΣΟΦΕΡ,ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Η ΠΑΛΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΑ ΚΟΝΣΕΝΤΡΕϊΣΟΝ -ΚΑΜΠΣ]-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------PICASSO-RODIN Art World Disruptors Collide The lives of Auguste Rodin (1840–1917) and Pablo Picasso (1881–1973) overlapped for a time, but since there is no evidence that the two masters ever met, the exhibition “Picasso-Rodin” at the Musée Picasso is based mainly on the influence the great sculptor had on the 20th-century superstar. Unfortunately, a related exhibition at the Musée Rodin has ended, but the one at the Picasso Museum continues through March 6. The idea of the exhibition is to show that the two artists, both of them revolutionaries who disrupted the art world codes of their time, took a “profoundly experimental” approach to art-making.\Paris, Photo © RMN-Grand Palais, Mathieu Rabeau. © Succession Picasso 2021 That Picasso was aware of and admired the work of Rodin is certain. A picture of “The Thinker,” clipped from a Spanish magazine, hung in his Barcelona studio and is thought to have inspired the pensive pose of a much later work, “Grande Baigneuse au Livre” (“Large Bather with a Book,” 1937). And we know that Picasso visited at least one Rodin exhibition, at the Pavillon de l’Alma during the Paris World’s Fair in 1900. Included in the show is a page from a Picasso sketchbook, dating from 1900, on which we see a portrait of Rodin and drawings of two seals, a reference to a caricature by sculptor Hans Lerche of Rodin’s “Monument to Balzac,” the first work the visitor sees at the Musée Picasso show. Picasso saw this imposing statue at the Paris exhibition in 1900 and probably again in 1950 at the exhibition on Balzac and Rodin at the Musée Rodin, which inspired him to make a number of portraits of Balzac and illustrations for some of his books. Then there is an ink and pencil drawing by Picasso, “Groupe d’Hommes“ (“Group of Men,” 1902), which immediately calls to mind the mournful appearance of the men who figure in Rodin’s famed sculpture “The Burghers of Calais” (1884-89). The curators, following the art historian Werner Spies, refer to the time between 1900, when Picasso arrived in Paris, and 1917, when Rodin died, as the former’s “Rodinian period,” seen in both the great expressivity and doleful quality of his Blue Period paintings. Picasso’s first known sculpture, “Femme Assise” (“Seated Woman,” 1902), also shows the influence of Rodin’s technique and his sculptures of crouching women. Some of the connections between the two artists explored in the exhibition may seem tenuous, such as their interest in natural forms, for example, which is, of course, shared by many artists, as is their fascination with nude figures and their habit of obsessively studying a subject by creating numerous versions of it. The fact that each had a collection of works by other artists does not seem to mean much either. Other associations are more pertinent, among them their interest in archaic art forms. “Iris, Messagère des Dieux” (1895), by Auguste Rodin. © Musée Rodin. Photo: Hervé Lewandowski Still, it is great fun to compare the work of the two masters. Look at Rodin’s wonderful drawings and sculptures of dancers in movement, for example, such as his “Iris, Messagère des Dieux” (“Iris: Messenger of the Gods, 1895), which dialogues tellingly with Picasso’s “La Nageuse” (“The Swimmer,” 1929). RMN-Grand Palais, Adrien Didierjean. © Succession Picasso 2021 If you can’t get enough of Picasso, the Musée Picasso is also showing photos and film clips of the artist in “Picasso à l’Image” (“Picture Picasso”) through February 12, and the Musée National de l’Histoire de l’Immigration has an exhibition called “Picasso, l’Étranger” (“Picasso the Foreigner”), which takes a look at the surveillance of the artist by the authorities during his life in France, through February 13. Otherwise, until a new spate of exhibitions opens in Paris in February, the best bets for museum shows are=“The Morozov Collection” at the Fondation Louis Vuitton, “Painting Apart from the World” at the Musée Guimet and “L’Âme Primitive” at the Musée Zadkine, through February 27.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ΠΡΟΣΦΑΤΑ Ο ΠΑΤΑΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΙΤΡ ΤΟΥ ΣΑΣΠΕΝς ΑΡΤΟΥΡΟ ΠΕΡΕΘ ΡΕΒΕΡΤΕ ΟΠΟΥ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΣΠ...ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΟ ΙΣΠΑΝΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΟΝ Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz Picasso Lopez- ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΟΣΙΑ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕΛΑΝΟΧΙΤΟΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΓΚΕΡΝiΚΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟ ΦΡΑΝΚΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΜΑΙΝΩΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ........27/9/21.........ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 37 ΧΡΟΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΦΥΛΙΖΕΤΩ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΕΝΑ ΑΧΡΑΝΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΣΟΥΜΠΕΡΤ,ΤΟΥ ΛΟΡΚΑ Η ΤΟΥ ΜΠΙΖΕ..!Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ[ΑΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ]

 Η Γαλλία τιμά τον Ιβ Σεν Λοράν με εκθέσεις σε έξι μουσεία που δείχνουν τη σύνδεσή του με την τέχνη | LiFO





δρυοπτριοφόρος αλληγάτωρ..

Μεγάλοι ληστές τέχνης της ιστορίας: Ο πόλεμος των Ναζί ενάντια στη σύγχρονη τέχνη




Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Ο Πικάσσο έπρεπε να είχε πεθάνει το 17 τότε κανεις δεν θα μιλούσε άσχημα για αυτον.ο Picasso αναδείχτηκε τότε που η εξέλιξη της δουλειάς του έτυχε να αρέσει σε μερικούς εμπόρους τέχνης οι οποίοι ήσαν ταυτοχρόνως και θεωριτικοι αφού έγραψαν βιβλία και άρθρα περί των τότε ρευμάτων της τέχνης..οπου κυριαρχούσε ο φουτουρισμός και ο μπερξονικος ντιβιζιονισμος του χωροχρονου που κατέληξε στον κυβισμο...Αν ο Πικάσσο είχε πεθάνει το 17 τότε κανεις δεν θα μιλούσε άσχημα για αυτον.Θα εγεννετω κάτι σαν Λόρκα της ζωγραφικης του οποίου το μελών θα ήταν καλυμμένο από απορίες ως προς το ποια θα ήταν η εξέλιξη του.Το 1917 είχε πάει ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Ιταλία όπου μάλιστα είχε παντρευτεί και με κάποια μπαλαρίνα των ρωσικών μπαλέτων με τα οποία και εσύνεργαζετω.....Επηρεασμενος τότε από το κλίμα της Ιταλίας είχε κάνει μια μεταστροφή στον νεοκλασικισμό πράγμα σύνηθες στους Ιταλούς καλλιτέχνες αφού το ίδιο είχαν κάνει και ο Μπάλα,ο Ντεκιρικο και ο Σεβερινι...Αντιθετα από τον Πικάσο (που ξεκίνησε την καριέρα του υποκινωντας το ενδιαφέρων μερικών διανοουμένων)0 Ονασης ξεκίνησε την καριέρα του περνώντας μερικά λαθραια εμπορευματα...Που του προσέδωσαν την δυνατότητα να επένδυσει επάνω στα κέρδη τους....Ομως πέρα από τον καιροσκοπισμο του Πικάσσο (που δυστυχώς κατεπεσε σε ένα είδος διακοσμητικής τέχνης και δυστυχώς δεν τον πρόλαβε ο θάνατος για να αποφευχθεί αυτό) Ο Ονασης είχε τύχη 🗻 βουνό ώστε να μην ανακαλυφθεί από την αστυνομία το λαθραίο πέρασμα του πετρελαίου που έκανε ξεκινώντας με αυτόν τον τρόπο την καριέρα του.Περα όμως από αυτό ήταν ενας άνθρωπος καπατσος που αδραπτε ευκαιριων.Ηταν δηλαδή κάποιος ο οποίος είχε προσωπική αξια.Αντιθετα καποια υποκείμενα σαν τον Λαλιώτη η σαν την γυναίκα του Στουρνάρα δεν είχαν καμία προσωπική αξία με την έννοια του ότι πήραν κάποιες μίζες για να κάνουν κάποια έργα μα τελικά έφαγαν αυτά τα χρήματα χωρίς να γίνουν τα εργα.Και για να πετύχεις κάτι τέτοιο πρέπει να είσαι όχι καπατσος σαν τον Οναση μα απλώς δικτυωμενος....και η δικτύωση δεν συνεπάγεται προσωπικής αξιας...Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν μου έρχεται στο μυαλό το οικτρό τέλος του Οναση τότε αισθάνομαι μια βαθύτατη ικανοποίηση ως προς την υποτιθέμενη θεία τιμωρία για όσα αυτός υπεστη...........Λατρεύω τις γλαύκές.Επισης και τους τους ελεφαντες.Οταν η μάνα μου πήγε στην Αλεξάνδρεια (μετά από μια δεκαπενταετία απουσίας)πήγε στην Ουσγα και βρήκε εκεί τον γεροελέφαντα που τονε τάγιζε όταν ήταν μικρη.Και τότε αυτός την γνώρισε και την άρχισε στις τσιριμόνιες και τις χαρές....και τότε πέρασε από το μυαλό μου η διήγηση του Σκαραμάγκα ..του γνωστού σήριαλ κήλερ που είπε στον Τζαίημς Μποντ πως όταν ήταν νέος δούλευε σε ένα τσίρκο .Και ήταν εκεί ένας φύλακας που κακοποιούσε έναν ελέφαντα.Κι αυτό έκανε τον Σκαραμαγκά να μην μπορεί να κρατηθεί και να χημιξει κάποτε στον φύλακα και να αδειάσει όλο του το όπλο ζουλωντας το βαθειά μέσα στην κόγχη του ματιού του και βάζοντας επάνω του όλη του την λυσα σαν αυτόν που κατάντησε αιμοφυρτα τα μούτρα του Χατζηδάκη..και που καβλωνω βλέποντας τα.Ηταν μια πράξη επαναστατημένη που δε κάνει να την λατρέψεις σα γυναίκα...Ήταν ταυτόχρονα και η πρώτη του εμπειρία ως δολοφόνου αν μπορεί να χαρακτηρισθεί έτσι κάποιος που σκοτώνει ανθρώπους.










 

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΦΕΓΓΑΡΙΑ [ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΗΓΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ].ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΣΑΝ Ο ΙΑΝ ΧΑΝΤΕΡ[Η ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠΟ],Η ΦΕΡΝΑΝΤ ΟΛΙΒΙΕ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ[ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΒΙΟ],Ο ΜΑΡΟΥΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,Ο ΧΙΜΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ[ΚΤΛ]..ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΒΑΘΕΩΣΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ [ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝΕ ΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ Η ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΩ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ Μεντόρων]..Ετσι λοιπών ό ΑΝΡΥ Αϋντέν και ο Λέο Γκεστέλ αντέγραψαν τόν ΠΙΚΑΣΣΟ--ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΥΜΠΕΡΝΤΙΝΓΚ,Πφίτσνερ,Σίλλινγκς ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΝ Ριχάρδο Ουαγινέρο--ενώ οι ΚλάΪβ ΛούΪς ,και ΕΝΓΚΑΡ ΡάΪς Μπάροους αντέγραψαν τον¨H.G.Wells¨


 

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

ο ΘΕΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕ-ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ[Η ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ Η ΝΑ ΤΑ ΑΥΓΑΤΙΖΕΙ....Ο ΠΑΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΒΛΕΠΕ ΟΧΙ ΩΣΑΤΟΜΑ ΜΑ ΩΣ ΚΤΗΜΑΤΑ [PUT ZACQUELLIN TO THE TRAIN]-ΕΝΩ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΔΕΦΟΣ ΑΔΟΛΦΟΣ ΗΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ Η ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ [ΠΟΥ Ο ΣΟϊΜΠΛΕ ΑΠΕΠΟΙΗΘΗ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΑΥΤΟΥ} ΣΚΟΤΩΝΕ ΑΘΩΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΑΚΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ--.Καθώς σημασία έχει μόνο η ψυχολογική εκτόνωση του θέματος ...καθώς ο καλύτερος ψυχολόγος,δικηγόρος,συμβουλαάτωρ,κτλ είναι ο ίδιος μας ο εαυτός .ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙΝΑ ΣΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΕ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΤΟΛΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ Λυκουρέζου ..τον οποίο αυτό το χαζό ανθρωπάκι ο Τσίπρας τον εφυλάκισε για μερικές μέρες (και του πήρε και κάποια 💰 χρήματα..)καθώς είναι γνωστό ότι με έναν γεροντάκο σαν τον Λυκουρέζο ήταν εύκολο να τα βάλει ενώ με έναν δυνατό στέλεχος του μορφώματος της Ν.Δ(όπως ήταν ο στραβουλιακας) δεν μπόρεσε φυσικά να τα βάλει διότι ήταν δυνατός....Οπότε και η υπόθεση της μίζας από την Νοβαρτις κατέληξε σε φιάσκο και κουκουλωθηκε...Και να σκεφτεί κανείς πως κάποιο ολιγοφρενεiς έχουν πει ότι ο ιδρυτής της Ν.Δ. είναι ο μονόφθαλμος σακάτης ?...!)και όχι ο Χαρτζηλικωμενος δημιουργός της τρύπας του Ευταξία. ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΕΊΠΑΝ? Isως επειδή ο Πάλμάρος να έχει κάποια 😘 φιλική σχέση με τον Σαμαρά ..εξ ου και πήρε κάποια δάνεια τα οποία θα τα πληρώσω εγώ σαν στρατιώτης (αφού εμάς τους στρατιώτες μας βάζουνε να πολεμάμε χωρίς να το θέλουμε βάζοντας μας να πληρώνουμε τα δικά τους απλήρωτα χρέη...και μάλιστα πετώντας μας τελικά στο δρόμο άνευ αποζημιώσεων. Αφού το κάνανε αυτό σε ήρωες τουρκοφαγους μακεδονομάχους και αλβανομάχους τότε γιατί να μην το κάνουμε και στον καλό στατιωτη Δημήτρη Κουταρελη που την τελευταία δεκαετία έδωσε όλη του την περιουσία για να σώσει τον τόπο που τονε ρήμαξαν όλα αυτά τα παράσιτα τα μαμόθρεφτα μαλακισμένα σαν τον Λιάπη τον Χατζηδάκι τον Μπακογιάννη τον Άδωνι και γενικά όλους αυτούς που ρήμαξαν τον τόπο ..και που το μόνο καλό που έχουν είναι ότι μπορούμε να τους επιτηθεμεθα όταν τους πετύχουμε στο δρόμο χωρίς αυτοί να τολμούν να μας κάνουν τίποτα(καλοί χριστιανοί γαρ)



 Η  ΓΑΛΛΙΑ  ΕΙΝΑΙ  πολύ  ωραία!


Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

η πρωτοπορια είναι το καμουφλάζ τησ αδεξιότητας- - - - - - - - - -Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΑΦΟΥ ΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ[ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ] ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ[ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΑΣΤΟΥΣ-ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΥΣ]----ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΙΚΚΑΣΣΟ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ --ΕΥΝΟΟΝΤΑΣ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΡΗΞΗΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΕΔΙΔΟΝΤΩ ΤΑ..ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ------------ -- - - - -- - ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΝΩΝΕΣ [ΠΟΥ ΚΑΝΩΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ] ..ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Ο ΤΣΟΠΑΝΟΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ-ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΦΑΓΗΤΟ.. -ΠΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ..ΟΠΟΥ ΑΝ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΝΕΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ. -



 

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

ribera-zinoviev..EΝΑ ΕΞΑΡΕΤΟ ΆΡΘΡΟ του ΠΑΝΑΓΩΤΗ ΔΑΣΚΑΚΟΠΟΥΛΟΥ(για τον PICASSO )ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ 2021 ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ((AΡΔΗΝ))...[O THOREAU εξηγεί πως όσο λιγότερο κυβερνά μια κυβέρνηση, τόσο καλύτερη κυβέρνηση είναι,ΚΑΙ ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ ΑΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΜΗ ΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΣΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΩΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΤΕΙΕΣ ΚΑΚΑΟ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΜΕ 50 ΣΕΝΤΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΝΔΩΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ]-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΡΤΕΖΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΟΡΩΝ.ΚΑΤΩ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟΣ ΖΗΤΩ Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΖΑΚΟΜΠ,ΠΡΕΒΕΡ,ΣΑΜΠΑΡΤΕΣ,ΘΟΡΩ,ΜΠΑΣΚΙΑ...ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥΣ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ Σφαλερές πλάνες-μ/εμάς



 


Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Valdez in internal city november to January 21




Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

Ο ΤΣΙΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΡΟΦΑΛΟ ΕΙΝΑΙ 2 ΘΑΥΜΑΣΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙΤΑΛΟΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΟ ΟΠΩΣ Ο ΣΕΒΕΡΙΝΙ ΚΑΙ Ο ΡΙΜΠΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ. Ο ΑΛΕΞ ΜΑΡΤΙΝΕΖ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΤΟΥ ΓΚΡΑΦΙΤΥ. Oλη η ευρώπη και Οι ΗΠΑ γέμισαν μέ υπέροχα υπερταλαντούχα γκράφιτι γιγαντιαίων διαστάσεων φτιαγμένα απο εκατοντάδες ταλέντα χαλυβδινής θέλησης που είχαν την αφέλεια να νομίζουν πώς μπορούσαν να φτάσουν αυτό που ο Πικάσσο η ο Κλέε το πέτυχαν με απίστεyτη ευκολία[τραβώντας μόνο μερικές ακατάσχετες μουτζούρες]- - -Επι βυζαντίου οι φράγκοι βάζαν Σαμαραδες να μέ χαρατσώνουν ανταμοιβοντας τους γι αυτο Υπάρχει μία θεωρία που λέει οτι εγώ που είμαι ελεύθερος άνθρωπος που γυρνάει απο εδώ και απο εκεί σε ταξϊδια,εκθέσεις και οίκους ανοχής είμαι πολύ πιο σκλαβωμένος απο αυτούς που ένας εγωπαθής παράφρων τους εμπουζούριασε βάζοντας τους σέ στρατόπεδα συγκεντρώσεως (χωρίς να υπάρχει λόγος)όπου και αρχικώς καταταφέρανε (παρόλη τους την αβεβαιώτητα) να δημιουργήσουν μισ ψευδοευτυχία τυπου((Η ζωή είναι ωραία))..Απλά γιατί αυτούς τούς εξανάγκασαν να ζήσουν και νά βασανιστούν μεσα στο Αουσβιτς πράγμα που εγω δεν χρειάστηκε να το κάνω γιατί έχτισα το δικόμου Αουσβιτς πετραδάκι-πετραδάκι χωρις ομως να έχω ακομα διαπιστώσει άν το Αουσβιτς αυτο το εχτισα εγω η οι Αλλοι αφου τό Αουσβίτς ειναι οι αλλοι.Και οι άλλοι είμαι εγώ .

Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2019

Έλληνα Ανησυχείς διότι η χώρα σου υφίσταται εισβολή και εποικισμό . Υποτίθεται οτι οι δικαστικοί , οι στρατιωτικοί και οι αστυνομικοί πληρώνονται ακριβώς για να σε προστατεύουν απο τέτοια γεγονότα . Υποτίθεται οτι εσύ δεν θα έπρεπε να αναλάβεις δράση . Όμως όλοι αυτοί αποδείχθηκαν το ίδιο διστακτικοί και άτολμοι όπως εσύ . Τώρα θα πρέπει ΕΣΥ να φανείς οτι ξύπνησες πρώτος για να δώσεις ώθηση και σε αυτούς . Οι συνηθισμένες μέθοδοι ( πορείες , αποκλεισμός δρόμων , διοδίων και άλλες παρόμοιες κινητοποιήσεις ) έχουν το μειονέκτημα οτι δείχνεις ΠΡΟΣΩΠΟ στο καθεστώς . Σε βλέπει . Σε γνωρίζει πλέον . Μπορεί να εφαρμόσει αντίποινα . Και , άλλωστε , η εισροή λαθρομεταναστών θα συνεχιστεί για αρκετά χρόνια ακόμη ( έως ότου γίνουν περισσότεροι απο εμάς ) . Πόσο καιρό θα αντέξεις να τρέχεις σε τέτοιες κινητοποιήσεις ; Οι περισσότερες απο τις παρακάτω δράσεις όμως γίνονται μέσα απο το σπίτι . Δεν χρειάζεται να πάς πουθενά ούτε να ξοδέψεις . Το καθεστώς έρχεται αντιμέτωπο με τον χειρότερο εφιάλτη του : ΤΟΝ ΑΝΤΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ ! Δεν σε ξέρει . Δεν ξέρει ποιός είναι ο αντίπαλός του ! 1) Μην αγοράζετε εφημερίδες . Να κλείσουν οι εφημερίδες και να μείνουν άνεργοι οι δημοσιογραφίσκοι που σε αποκαλούν "φασίστα" . 2) Μην αγοράζετε προϊόντα που διαφημίζει η τηλεόραση και το ραδιόφωνο . Να στερηθούν τις διαφημίσεις και να κλείσουν και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ . 3) Μην πηγαίνετε σε καζίνο , σε γήπεδα και σε ακριβά νυχτερινά κέντρα . Δείξτε οτι το πήρατε στα σοβαρά και βάζετε την σωτηρία της χώρας πάνω απο την διασκέδαση . 4) Μην πηγαίνετε στις εκκλησίες . Μην κάνετε τρισάγια, μνημόσυνα και ευχέλαια . Κάντε πολιτικό γάμο , πολιτική βάφτιση και πολιτική κηδεία . Ο αρχιεπίσκοπος και πολλοί μητροπολίτες συντάχθηκαν με την Νέα Τάξη . Καιρός να γευτούν τις συνέπειες . 5) Μην έχετε οικονομικές συναλλαγές με τα κομματόσκυλα των νεοταξικών κομμάτων ( αυτοαποκαλούνται "δημοκρατικό τόξο" ) . Συνήθως είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν σας έχουν ανάγκη . Αλλά εάν είναι έμποροι , δικηγόροι , γιατροί , ελεύθεροι επαγγελματίες μήν τους πλησιάζετε . 6) Κάθε μέρα στην ώρα 20.00 ανοίγετε ( για 5 λεπτά ) ηλεκτρικούς φούρνους , ηλεκτρικούς θερμοσίφωνες και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρική συσκευή δημιουργεί θερμότητα . Η τάση του δικτύου θα πέσει και η χώρα θα βυθιστεί στο σκοτάδι ( για πέντε λεπτά ). Είναι ένα εύκολο και δωρεάν δημοψήφισμα . 7) Κάθε Κυριακή και ώρα 10.00 πμ βουβές συγκεντρώσεις στα πεζοδρόμια απέναντι απο δικαστήρια , αστυνομικά τμήματα και στρατόπεδα . Ούτε συνθήματα ούτε σημαίες ούτε πλακάτ ούτε παρεμπόδιση της κυκλοφορίας . Κανείς δεν μπορεί να σας το απαγορεύσει ούτε χρειάζεται κάποια άδεια . Έτσι δίνετε το μήνυμα στους δικαστές , στους στρατιωτικούς και τους αστυνομικούς "Το ξέρουμε οτι δεν κάνετε αυτό που πρέπει . Σας δίνουμε μια ευκαιρία για να κάνετε το σωστό" . 8) Φωτοτύπησε και μοίρασε αυτό το κείμενο . Εάν τα κάνεις αυτά τότε πλέον μπορούμε να συζητήσουμε και για πιο ζόρικες δράσεις . Εάν όμως δεν τα κάνεις αυτά ( που είναι εύκολα και ανέξοδα ) θα είσαι άξιος της τύχης σου . Τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά έθνη έχουν παρόμοια προβλήματα και δεν θα ασχοληθούν με την δική σου σωτηρία . ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ . Εάν αντιδράσεις θα γίνεις φωτεινό παράδειγμα και για τους υπόλοιπους ευρωπαίους και θα σε γράψει η Ιστορία με χρυσά γράμματα . Εάν χάσεις και αυτή την ευκαιρία θα εξαλειφθείς απο προσώπου γής και ουδείς θα λυπηθεί.Η ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ

ΠΡΟΔΟΤΗΣ-TSIPRAS ESEL PICASSO DE LOSPOLITICOS.UN TYPO ANARCHICO,DESTRUCTIVO

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018

ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..Η ΠΡΩΤΗ ΛΕΓΟΝΤΑΝ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ [1084]ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ [[EL CLASS-ICO PICASSO]]-ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ [ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ]ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1895 ΕΩΣ ΤΟ 1971- -ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡίΟΔΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ .....ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ .. ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣΑΛΕΙΨΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΦΟΙΗΤΗΤΕΣ -ΔΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ [ΓΙΑΥΤΟΝ] ΠΟΣΟ ΤΩΝ 100.000 euros.Και φυσικά ο ανθρωπός αυτός εχει κάθε δικαίωμα να σου το αρνηθεί χάνωντας τα χρήματα...ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ[ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ].ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΗΣ..ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ..ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΑ ΔΟΛΑΡΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ [ΟΧΙ ΠΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ]...ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΑΤΑΤΟΡΙΑ ΘΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΝΑ ΓΛΕΨΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ...[ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΑΝ ΑΡΝΗΘΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ] ..ΘΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΕΡΦΟΡΜΕΡ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ [ΧΩΡΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΩ] -ΟΠΩΣ ΤΟ ΄' 33 ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΗΝΑΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΓΛΥΠΤΑ-ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΡΙΠΤΗΖ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ..ΧΩΡίΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΦΡΑΓΚΟ ΑΦΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ.....H ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑ Σ.Σ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ..ΩΡΑΙΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΩΜΑΤΕ!,ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.ΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΟΤΟ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ{ΤΟ ΑΨΕΝΤΙ}-ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΠΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟΤΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ..Ο Τσίπρας είναι κομμούνιστής[ό Θεός να τον κάνει κομμουνιστή]-[Μα ..δέν υπάρχει θεός]......Το αψέντι προέρχεται από το καντόνι του Νεσατέλ στην Ελβετία και παρασκευάστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 18ου αιώνα. Έγινε δημοφιλές ως αλκοολούχο ποτό στα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ού αιώνα στη Γαλλία, ιδιαίτερα ανάμεσα στους Παριζιάνους καλλιτέχνες και συγγραφείς. Εξαιτίας εν μέρει τις συσχέτισής του με την μποέμικη κουλτούρα και το Παρακμιακό Κίνημα, η κατανάλωση αψεντιού βρήκε ενάντιους τους κοινωνικούς συντηρητικούς, καθώς και τους υποστηρικτές της ποτοαπαγόρευσης. Ο Έρνεστ Χέμινγουεϊ, ο Σαρλ Μπωντλαίρ, ο Πολ Βερλαίν, ο Αρθούρος Ρεμπώ, ο Ανρί ντε Τουλούζ-Λωτρέκ, ο Αμεντέο Μοντιλιάνι, ο Πικάσο, ο Βίνσεντ βαν Γκογκ, Όσκαρ Γουάιλντ, ο Άλιστερ Κρόουλι, ο Ερίκ Σατί και ο Αλφρέ Ζαρί ήταν γνωστοί πότες αψεντιού.Το αψέντι συχνά απεικονίζεται ως επικίνδυνα εθιστική και ψυχοδραστική ουσία.[8] Η χημική ένωση θυϊόνη, αν και παρούσα στο απόσταγμα σε πολύ μικρές ποσότητες, έχει κατηγορηθεί για αυτές τις υποτιθέμενες βλαβερές επιδράσεις.Το 1905, αναφέρθηκε ότι ο Ζαν Λανφραΐ, ένας Ελβετός αγρότης, δολοφόνησε την οικογένειά του και προσπάθησε να αυτοκτονήσει, μετά την κατανάλωση αψεντιού. Το γεγονός ότι ο Λανφραΐ ήταν ένας αλκοολικός που είχε καταναλώσει μεγάλες ποσότητες κρασιού και κονιάκ πριν καταναλώσει δύο ποτήρια αψέντι, παραβλέφθηκε ή αγνοήθηκε βολικά, ως εκ τούτου, τοποθετώντας το φταίξιμο για τις δολοφονίες αποκλειστικά στο αψέντι,.Η ακριβής προέλευση του αψεντιού είναι ασαφής. Η ιατρική χρήση της αρτεμισίας χρονολογείται από την αρχαία Αίγυπτο, και αναφέρεται στον πάπυρο του Έμπερς, c. 1550 π.Χ.. Εκχυλίσματα αρτεμισίας και το κρασί εμποτισμένο με φύλλα αρτεμισίας χρησιμοποιήθηκαν ως θεραπεία από τους αρχαίους Έλληνες. Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις για την ύπαρξη ενός κρασιού με γεύση αψινθιάς στην αρχαία Ελλάδα, τον αψινθίτη οίνο..


















ΑΝΤΙΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΩΜΑΣ

ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΙΚΑΣΣΟ [ΔΗΛ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΗΜΗ ΠΕΘΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΑ ΣΚΥΛΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΤΩΧΟΚΟΜΕΙΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΑΛΖΧΑΊΜΕΡΟΠΑΘΩΝ} ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΗΡΩ ΜΙΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ..ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΑΥΤΗΣ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ [ΟΝοΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΠΑΖΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ-ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΩΣ ΑΥΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΜΠΟΡΟΥΣ].. ΟΠΩΣ ΠΧ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΡΕΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΡΕΣΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΩΣ ΕΠΡΕΣΒΕΥΕ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΘΩΜΑΣ Ο ΑΚΙΝΑΤΗΣ....ΚΑΙ ΟΣΩΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΟΣΜΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ -ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ..ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ.ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΘΗΣΤΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ[ΜΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ] ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΔΙΑΧΕΙΡΙΖΩΝΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΟΥ ΤΗΣ ΘΡΙΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΗΤΩ  ΕΜΙΣΘ[Ε]ΟΙ  ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΩΝΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ..ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΛΟϊ 

ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ [ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΩΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ] ΟΤΙ [[ΕΚΑΝΕ]] ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ. -ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΑΓΚΑΣ. ΠΟΤΕΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΒΑΖΕ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΣΘΑΝΩΝΤΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΝΕΟΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.


Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

UMBERTO BOCCIONI



Metzinger

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017

ΡΩΜΗ 1917-ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΝΙ..ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΤΑΝ Ο ΠΙΚΑΣΟ ΕΖΗΣΕ ΓΙΑ ΔΙΟΜΙΣΥ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΡΩΜΗ [ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ] ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΙΝΙ ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΕ ΤΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΣΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ ..ΟΠΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ [Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΑΠΙΝΙ] ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΜΑΣ ΜΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΗΣΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΛΩΝΕ [ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟ] ΟΤΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΤΑΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΑΦΟΥ ΟΡΙΣΕ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΝΗΚΕ...ΝΑ ΤΕΛΕΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΕΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

«Στην τέχνη, ο λαός δεν αναζητά πλέον ανακούφιση και εξύψωση. Αλλά οι λεπτεπίλεπτοι, οι πλούσιοι, οι αργόσχολοι, αναζητούν το καινούργιο, το παράδοξο, το πρωτότυπο, το ασυνήθιστο, το σκανδαλώδες. Και εγώ, από τον κυβισμό και έπειτα, ικανοποίησα τους σοφούς και τους κριτικούς με όλες τις ευμετάβλητες σαχλαμάρες που μου έρχονται στο κεφάλι, και όσο λιγότερο με καταλάβαιναν τόσο περισσότερο με θαύμαζαν. Με το να διασκεδάζω με αυτά τα παιχνίδια, αυτές τις κουταμάρες, αυτές τις σπαζοκεφαλιές, έγινα διάσημος και μάλιστα πολύ γρήγορα. Και η διασημότης για ένα ζωγράφο σημαίνει πωλήσεις, κέρδη, περιουσία, πλούτη. Και σήμερα -όπως ξέρεις- είμαι διάσημος, είμαι πλούσιος. Αλλά όταν βρίσκομαι μόνος με τον εαυτό μου, δεν έχω το κουράγιο να θεωρούμαι καλλιτέχνης με τη μεγάλη και την παλιά σημασία της λέξεως. Αυτοί ήσαν μεγάλοι ζωγράφοι, ο Τζιότο, ο Ρέμπραντ, ο Τισιανός, ο Γκόγια. Δεν είμαι παρά ένας κοινός σαλτιμπάγκος, που κατάλαβε το πνεύμα των καιρών του και εξήντλησε όσο καλύτερα μπορούσε τη βλακεία, τη ματαιοδοξία, τη φιλοχρηματία των συγχρόνων του. Είναι πικρή η εξομολόγηση μου, πιο βλαβερή απ’ όσο φαίνεται, αλλά έχει τη χάρη να είναι ειλικρινής».

Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017

Ο ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 13 ΧΡΟΝΙΑ [ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ] ΟΣΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ - ΟΣΟΥΣ ΦΟΝΟΥΣ,ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ,ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 600 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ.[ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ]-ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ [[ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ]]. Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ [ΠΟΥ ΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΠΟΥΔΗ-ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Τ.ΜΑΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΝΙ]ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΣΤΡΑΠΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΕΣ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΜΠΡΗ ΙΔΕΑ [ΕΠΙΦΩΤΗΣΗ]-ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΥΤΙΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΓΚΡΑΦΙΤΙ[ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗ ΕΧΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΕΛΠές ΠΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΑΔΟΚΗΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ [[ΠΙΚΑΣΟΠΟΙΗΣΗΣ]]

ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ ΠΙΚΑΣΣΟ]] ΠΕΡΥΣY ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ...ΕΚΘΕΣΗ ΟΛΓΑ ΠΙΚΑΣΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ,ΕΚθΕΣΗ [[ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΣ  ΠΙΚΑΣΣΟ]] ΣΤΟ ΚΕ ΜΠΡΑΝΛΥ, ΕΚΘΕΣΗ Ο ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΚΑΣΣΟ ΣΤΟ ΓΚΡΑΝ ΠΑΛΑΙ,ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΦΕΡΝΑΝ ΟΛΙΒΙΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΙΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ,ΕΚΘΕΣΗ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ  ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ,ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΟ ΚΑΙ ΡΙΜΠΕΡΑ]] ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ,ΕΚΘΕΣΗ  [[Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ]]ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ ΜΑΤΙΣ]]  ΚΑΙ [[ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ  ΟΙ ΜΑΙΤΡ]] ΣΤΟ ΓΡΑΝ ΠΑΛΑΙ,ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΣΟΜΑΝΙΑ]]  ΣΤΟ  ΓΡΑΝ ΠΑΛΑΙ,ΕΚΘΕΣΗ {ΟΚΤΩΒΡΗΣ 17] -[[Ο ΠΙΚΑΣΟ ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ]] ΣΤΗ ΡΩΜΗ[SCUDERIA DE QUIRINALE],ΕΚΘΕΣΗ [[Ο ΕΙΚΩΝΙΚΟΣ ΠΙΚΑΣΣΟ]] ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ [ΠΑΛΑΤΣΟ ΡΕΑΛΕ],,ΜΟΝΙΜΗΕΚΘΕΣΗ
 ΠΙΚΑΣΣΟ  ΣΤΟ ΜΠΕΡΓΚΡΟΥΕΝ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ,ΕΚΘΕΣΗ ΠΙΚΑΣΣΟ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ...ΕΚΘΕΣΗ [[Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΠ]] ΣΤΗ ΜΑΛΑΓΑ,ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΙΚΑΣΣΟ ΣΤΗ ΛΑ ΚΟΥΡΟΥΝΙΑ.ΧΑΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ ΣΤΟ ΜΠΥΤΡΑΓΚΟ.ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ]]ΣΤΟ ΑΡΑ ΠΑΚΙΣ.,ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΣΟ Ο  ΓΛΥΠΤΗΣ]] ΤΟ 2015 ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ,ΕΚΘΕΣΗ [[ΠΙΚΑΣΣΟ  Ο  ΕΣΧΑΤΟΓΕΡΟΣ -Η-<<LA DERNIERE  PICASSO>>]]..ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙΣ  ΚΑΙ  ΟΠΟΥ  ΒΡΕΘΕΙΣ  ΕΧΕΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ  ΠΙΚΑΣΣΟ...ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ  ΟΤΙ  ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ.
 HERBIN
SEVERINI

MAAR,KIRCHNER,BRAQUE,HAYDEN,GRIS,METSINGER,RIBERA,GESTEL,NOLDE,DOMINGUEZ




















Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017

MAAR,KIRCHNER,BRAQUE,HAYDEN,GRIS,METSINGER,RIBERA,GESTEL,NOLDE,DOMINGUEZ








ΟΞΕΙΑ ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ








TATE MODERN: OPENS 8 MARCH
EXPLORE A YEAR OF WONDERS
Picasso, The Dream
The EY Exhibition: Picasso 1932  Love, Fame, Tragedy will take you to a time so pivotal in Picasso's life that it's called his 'year of wonders'.

The exhibition brings together artworks from the most prolific point of his career – including three of his greatest paintings, which were created over a period of just five days, reunited for the first time.

Stripping away the myths that surround Picasso, each room will reveal the man and the artist in his full complexity and richness. 

You will see him as never before.
Find out more
Photograph of Pablo Picasso on the beach by Eileen Agar 1899–1991
PABLO PICASSO
ARTIST FACT
Picasso is also known for co-founding the Cubist movement, inventing constructed sculpture, and co-inventing collage.
Explore the exhibition
Pablo Picasso, Nude in a Black Armchair (Nu au fauteuil noir)
TATE MODERN:16 APRIL
CURATOR'S TOUR
Go behind the scenes and learn more about The EY Exhibition: Picasso 1932– Love, Fame, Tragedy. Spaces are limited.
Find out more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου