ΟΞΕΙΑ ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!

ΟΞΕΙΑ   ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!
ALEX MARTINEZ -Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!--ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΚΡΑΦΙΤΥ ΠΟΥ [[ΑΝΤΕΞΕ]] ΜΟΝΟ 3 ΜΕΡΕΣ -ΕΙΣ/ΠΑΡΙΣΙΟΥς-ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΑΝΕ

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Ο ΤΣΙΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΡΟΦΑΛΟ ΕΙΝΑΙ 2 ΘΑΥΜΑΣΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙΤΑΛΟΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΟ ΟΠΩΣ Ο ΣΕΒΕΡΙΝΙ ΚΑΙ Ο ΡΙΜΠΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ. Ο ΑΛΕΞ ΜΑΡΤΙΝΕΖ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΤΟΥ ΓΚΡΑΦΙΤΥ. Oλη η ευρώπη και Οι ΗΠΑ γέμισαν μέ υπέροχα υπερταλαντούχα γκράφιτι γιγαντιαίων διαστάσεων φτιαγμένα απο εκατοντάδες ταλέντα χαλυβδινής θέλησης που είχαν την αφέλεια να νομίζουν πώς μπορούσαν να φτάσουν αυτό που ο Πικάσσο η ο Κλέε το πέτυχαν με απίστεyτη ευκολία[τραβώντας μόνο μερικές ακατάσχετες μουτζούρες]- - -Επι βυζαντίου οι φράγκοι βάζαν Σαμαραδες να μέ χαρατσώνουν ανταμοιβοντας τους γι αυτο Υπάρχει μία θεωρία που λέει οτι εγώ που είμαι ελεύθερος άνθρωπος που γυρνάει απο εδώ και απο εκεί σε ταξϊδια,εκθέσεις και οίκους ανοχής είμαι πολύ πιο σκλαβωμένος απο αυτούς που ένας εγωπαθής παράφρων τους εμπουζούριασε βάζοντας τους σέ στρατόπεδα συγκεντρώσεως (χωρίς να υπάρχει λόγος)όπου και αρχικώς καταταφέρανε (παρόλη τους την αβεβαιώτητα) να δημιουργήσουν μισ ψευδοευτυχία τυπου((Η ζωή είναι ωραία))..Απλά γιατί αυτούς τούς εξανάγκασαν να ζήσουν και νά βασανιστούν μεσα στο Αουσβιτς πράγμα που εγω δεν χρειάστηκε να το κάνω γιατί έχτισα το δικόμου Αουσβιτς πετραδάκι-πετραδάκι χωρις ομως να έχω ακομα διαπιστώσει άν το Αουσβιτς αυτο το εχτισα εγω η οι Αλλοι αφου τό Αουσβίτς ειναι οι αλλοι.Και οι άλλοι είμαι εγώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου