ΟΞΕΙΑ ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!

ΟΞΕΙΑ   ΠΙΚΑΣΣΙΤΙΔΑ-Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!
ALEX MARTINEZ -Τι κι αν έρχεσαι από τον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία, ω Ομορφιά!--ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΚΡΑΦΙΤΥ ΠΟΥ [[ΑΝΤΕΞΕ]] ΜΟΝΟ 3 ΜΕΡΕΣ -ΕΙΣ/ΠΑΡΙΣΙΟΥς-ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΑΝΕ

Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Ο Πικάσσο έπρεπε να είχε πεθάνει το 17 τότε κανεις δεν θα μιλούσε άσχημα για αυτον.ο Picasso αναδείχτηκε τότε που η εξέλιξη της δουλειάς του έτυχε να αρέσει σε μερικούς εμπόρους τέχνης οι οποίοι ήσαν ταυτοχρόνως και θεωριτικοι αφού έγραψαν βιβλία και άρθρα περί των τότε ρευμάτων της τέχνης..οπου κυριαρχούσε ο φουτουρισμός και ο μπερξονικος ντιβιζιονισμος του χωροχρονου που κατέληξε στον κυβισμο...Αν ο Πικάσσο είχε πεθάνει το 17 τότε κανεις δεν θα μιλούσε άσχημα για αυτον.Θα εγεννετω κάτι σαν Λόρκα της ζωγραφικης του οποίου το μελών θα ήταν καλυμμένο από απορίες ως προς το ποια θα ήταν η εξέλιξη του.Το 1917 είχε πάει ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Ιταλία όπου μάλιστα είχε παντρευτεί και με κάποια μπαλαρίνα των ρωσικών μπαλέτων με τα οποία και εσύνεργαζετω.....Επηρεασμενος τότε από το κλίμα της Ιταλίας είχε κάνει μια μεταστροφή στον νεοκλασικισμό πράγμα σύνηθες στους Ιταλούς καλλιτέχνες αφού το ίδιο είχαν κάνει και ο Μπάλα,ο Ντεκιρικο και ο Σεβερινι...Αντιθετα από τον Πικάσο (που ξεκίνησε την καριέρα του υποκινωντας το ενδιαφέρων μερικών διανοουμένων)0 Ονασης ξεκίνησε την καριέρα του περνώντας μερικά λαθραια εμπορευματα...Που του προσέδωσαν την δυνατότητα να επένδυσει επάνω στα κέρδη τους....Ομως πέρα από τον καιροσκοπισμο του Πικάσσο (που δυστυχώς κατεπεσε σε ένα είδος διακοσμητικής τέχνης και δυστυχώς δεν τον πρόλαβε ο θάνατος για να αποφευχθεί αυτό) Ο Ονασης είχε τύχη 🗻 βουνό ώστε να μην ανακαλυφθεί από την αστυνομία το λαθραίο πέρασμα του πετρελαίου που έκανε ξεκινώντας με αυτόν τον τρόπο την καριέρα του.Περα όμως από αυτό ήταν ενας άνθρωπος καπατσος που αδραπτε ευκαιριων.Ηταν δηλαδή κάποιος ο οποίος είχε προσωπική αξια.Αντιθετα καποια υποκείμενα σαν τον Λαλιώτη η σαν την γυναίκα του Στουρνάρα δεν είχαν καμία προσωπική αξία με την έννοια του ότι πήραν κάποιες μίζες για να κάνουν κάποια έργα μα τελικά έφαγαν αυτά τα χρήματα χωρίς να γίνουν τα εργα.Και για να πετύχεις κάτι τέτοιο πρέπει να είσαι όχι καπατσος σαν τον Οναση μα απλώς δικτυωμενος....και η δικτύωση δεν συνεπάγεται προσωπικής αξιας...Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν μου έρχεται στο μυαλό το οικτρό τέλος του Οναση τότε αισθάνομαι μια βαθύτατη ικανοποίηση ως προς την υποτιθέμενη θεία τιμωρία για όσα αυτός υπεστη...........Λατρεύω τις γλαύκές.Επισης και τους τους ελεφαντες.Οταν η μάνα μου πήγε στην Αλεξάνδρεια (μετά από μια δεκαπενταετία απουσίας)πήγε στην Ουσγα και βρήκε εκεί τον γεροελέφαντα που τονε τάγιζε όταν ήταν μικρη.Και τότε αυτός την γνώρισε και την άρχισε στις τσιριμόνιες και τις χαρές....και τότε πέρασε από το μυαλό μου η διήγηση του Σκαραμάγκα ..του γνωστού σήριαλ κήλερ που είπε στον Τζαίημς Μποντ πως όταν ήταν νέος δούλευε σε ένα τσίρκο .Και ήταν εκεί ένας φύλακας που κακοποιούσε έναν ελέφαντα.Κι αυτό έκανε τον Σκαραμαγκά να μην μπορεί να κρατηθεί και να χημιξει κάποτε στον φύλακα και να αδειάσει όλο του το όπλο ζουλωντας το βαθειά μέσα στην κόγχη του ματιού του και βάζοντας επάνω του όλη του την λυσα σαν αυτόν που κατάντησε αιμοφυρτα τα μούτρα του Χατζηδάκη..και που καβλωνω βλέποντας τα.Ηταν μια πράξη επαναστατημένη που δε κάνει να την λατρέψεις σα γυναίκα...Ήταν ταυτόχρονα και η πρώτη του εμπειρία ως δολοφόνου αν μπορεί να χαρακτηρισθεί έτσι κάποιος που σκοτώνει ανθρώπους.










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου